سخنان دکتر احمدی نژاد در سازمان ملل


دیشب سخنان آقای احمدی نژاد رو گوش کردم هنوز هم مثل قبل با شجاعت تمام حرف میزد. بین همه ی حرف هاش این سخنش خیلی جالب بود و خیلی از این سیاست مداران کاخ سفید رو شوکه کرد اینکه گفت : چرا بجای محاکمه‌علنی مسبب یازده سپتامبر  اون رو کشتید و به دریا انداختید ؟ آیا اطلاعاتی هست که باید مخفی بماند؟ 

وقتی حرف هاش رو گوش میکردم خیلی خوشحال بودم ، از صمیم قلب ، با خودم گفتم هنوز قهرمان رویایی کودکی من زنده است . و داره از حقوق مستظعفین حمایت میکنه.

چند تا لینک از خبرهای امروز در مورد سخنان آقای دکتر محمود احمدی نژاد رو در اینجا گذاشتم :

سخنرانی رئیس جمهور ایران در شصت‌وششمین مجمع عمومی سازمان ملل با بازتاب گسترده‌ رسانه‌های بین‌المللی مواجه شد.


در سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد مطرح شد؛ - علامت سؤال‌های ایران مقابل نظام سلطه/ چرا بجای محاکمه‌علنی، متهم 11سپتامبر را کشتند و به دریا انداختند؟


پیگیری دزدکی سخنان احمدی نژاد از سوی رایس+عکس


و ثابت شدن سخنان رئیس جمهور در مورد حامیان نژاد پرستی:

امریکا و اروپا کنفرانس ضدنژادپرستی را تحریم کردند!