نامه ای به رئیس جمهور آقای روحانی

«به نام خداوند بخشنده و مهربان»

«بگو اگر پدران و فرزندان و برادران و همسران و طایفه ی شما ، و اموالی که بدست آوردید، و تجارتی که از کساد شدنش می ترسید ، و خانه هایی که به آن ها علاقه دارید، در نظرتان از خداوند و پیامبرش و جهاد در راهش محبوب تر است در انتظار باشید که خداوند عذابش را بر شما نازل کند ، و خداوند جمعیت نافرمان بردار را هدایت نمی کند!»

«سوره ی توبه آیه ی 24»


با سلام خدمت آقای روحانی رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران.

با گذشت نزدیک به 35 سال از انقلاب اسلامی ایران، وزیر امور خارجه ی کشور ما آقای ظریف با آقای کری وزیر خارجه ی جنگ طلب آمریکا (که در دوران کاندیداتوری خود گفت در صورت رئیس جمهور شدنش به ایران حمله ی نظامی می کند) دیدار کرد! اسمش رو میگذارند مذاکره با پنج بعلاوه ی یک!



درسته که آمریکا جز پنج کشور شورای امنیت هست ولی ما در طول انقلاب کی و کجا با آمریکا برای مذاکره ی هسته ای  دیدار مستقیم آن هم در سطح وزیر امور خارجه داشتیم؟ آن هم با دولتی که این همه سال از تروریست ها علیه ما حمایت کرد.  این همه ایران رو تحریم کرد. اموال و دارایی های ملت ما رو بلوکه کرد. اینکه شما با رئیس جمهور آمریکا تماس تلفنی داشتید آن هم توی اوج تحریم ها و فشار هایی که دولت جنایتکار آمریکا بر ما وارد ساخته! این دست گدایی دراز کردن نیست؟! این پذیرفتن شکست نیست؟ از این به بعد ما میشیم آلت دست آمریکا. که بگه با چه کشوری رابطه داشته باشید با چه کشوری رابطه نداشته باشید این کار رو بکنید اون کار رو نکنید.

آقای روحانی رئیس جمهور محترم . شما جنایت های آمریکا علیه ملت مظلوم افغانستان و فلسطین، پاکستان، یمن، ویتنام ،ژاپن و این همه کشور در دنیا رو نمی بینی؟ از گفتگو با یک جنایتکار چی عاید کشور ما میشه؟ از مذاکره ی عرفات با آمریکا چی حاصل شد؟ ازمذاکره ی محمود عباس با آمریکا چی حاصل شد؟ از مذاکره ی انور سادات با آمریکا چی گیر مردم مصر آمد؟ دو روز پیش از گفتگوی تلفنی شما با آقای اوباما مردم سوریه رو به جنگ موشکی تهدید کردن!  به همین زودی فراموش کردید؟ از کوتاه آمدن شما در دوران خاتمی در مقابل غرب چی حاصل شد؟ از نامه ی آقای خاتمی به بوش چی حاصل شد؟ که از تماس تلفنی شما حاصل بشه؟ اونقدر دولتمردان آمریکایی نامرد بودن که دو دقیقه نگذشته،توی رسانه هاشون مطرح کردن که آقای روحانی درخواست تماس تلفنی کرده! به یه آدم کش و جنایتکار که گذشته ی سیاهی داشته چطور میشه اعتماد کرد؟ اوباما با شعار تغییر رای آورد. گفت زندان های گوانتانامو و ابوغریب رو می بنده! با آقای احمدی نژاد مناظره میکنه! دست از جنگ طلبی بر میداره! ولی به این وعده ها عمل نکرد. و در واقع حتی به مردمش هم دروغ گفت!! پس چه توقعی دارید که به ما ایرانی ها که ما رو دشمن خود میدونه حقیقت را بگه؟ و وفادار بمونه؟؟!!! آقای روحانی من روی آقای احمدی نژاد تعصب ندارم اگر اشتباهی بکنه میگم اشتباه کرده. که اشتباهاتی هم کرد. ولی هیچ وقت در برابر خواسته های ملت ایران کوتاه نیومد. من با صحبت های شما در سازمان ملل موافقم. ولی با گفتگو با آمریکا، آن هم در این فشار ها و تحریم های ظالمانه ی غرب علیه ملت ایران موافق نیستیم.
 
ادامه مطلب ...