نامه ای به رئیس جمهور آقای روحانی

«به نام خداوند بخشنده و مهربان»

«بگو اگر پدران و فرزندان و برادران و همسران و طایفه ی شما ، و اموالی که بدست آوردید، و تجارتی که از کساد شدنش می ترسید ، و خانه هایی که به آن ها علاقه دارید، در نظرتان از خداوند و پیامبرش و جهاد در راهش محبوب تر است در انتظار باشید که خداوند عذابش را بر شما نازل کند ، و خداوند جمعیت نافرمان بردار را هدایت نمی کند!»

«سوره ی توبه آیه ی 24»


با سلام خدمت آقای روحانی رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران.

با گذشت نزدیک به 35 سال از انقلاب اسلامی ایران، وزیر امور خارجه ی کشور ما آقای ظریف با آقای کری وزیر خارجه ی جنگ طلب آمریکا (که در دوران کاندیداتوری خود گفت در صورت رئیس جمهور شدنش به ایران حمله ی نظامی می کند) دیدار کرد! اسمش رو میگذارند مذاکره با پنج بعلاوه ی یک!



درسته که آمریکا جز پنج کشور شورای امنیت هست ولی ما در طول انقلاب کی و کجا با آمریکا برای مذاکره ی هسته ای  دیدار مستقیم آن هم در سطح وزیر امور خارجه داشتیم؟ آن هم با دولتی که این همه سال از تروریست ها علیه ما حمایت کرد.  این همه ایران رو تحریم کرد. اموال و دارایی های ملت ما رو بلوکه کرد. اینکه شما با رئیس جمهور آمریکا تماس تلفنی داشتید آن هم توی اوج تحریم ها و فشار هایی که دولت جنایتکار آمریکا بر ما وارد ساخته! این دست گدایی دراز کردن نیست؟! این پذیرفتن شکست نیست؟ از این به بعد ما میشیم آلت دست آمریکا. که بگه با چه کشوری رابطه داشته باشید با چه کشوری رابطه نداشته باشید این کار رو بکنید اون کار رو نکنید.

آقای روحانی رئیس جمهور محترم . شما جنایت های آمریکا علیه ملت مظلوم افغانستان و فلسطین، پاکستان، یمن، ویتنام ،ژاپن و این همه کشور در دنیا رو نمی بینی؟ از گفتگو با یک جنایتکار چی عاید کشور ما میشه؟ از مذاکره ی عرفات با آمریکا چی حاصل شد؟ ازمذاکره ی محمود عباس با آمریکا چی حاصل شد؟ از مذاکره ی انور سادات با آمریکا چی گیر مردم مصر آمد؟ دو روز پیش از گفتگوی تلفنی شما با آقای اوباما مردم سوریه رو به جنگ موشکی تهدید کردن!  به همین زودی فراموش کردید؟ از کوتاه آمدن شما در دوران خاتمی در مقابل غرب چی حاصل شد؟ از نامه ی آقای خاتمی به بوش چی حاصل شد؟ که از تماس تلفنی شما حاصل بشه؟ اونقدر دولتمردان آمریکایی نامرد بودن که دو دقیقه نگذشته،توی رسانه هاشون مطرح کردن که آقای روحانی درخواست تماس تلفنی کرده! به یه آدم کش و جنایتکار که گذشته ی سیاهی داشته چطور میشه اعتماد کرد؟ اوباما با شعار تغییر رای آورد. گفت زندان های گوانتانامو و ابوغریب رو می بنده! با آقای احمدی نژاد مناظره میکنه! دست از جنگ طلبی بر میداره! ولی به این وعده ها عمل نکرد. و در واقع حتی به مردمش هم دروغ گفت!! پس چه توقعی دارید که به ما ایرانی ها که ما رو دشمن خود میدونه حقیقت را بگه؟ و وفادار بمونه؟؟!!! آقای روحانی من روی آقای احمدی نژاد تعصب ندارم اگر اشتباهی بکنه میگم اشتباه کرده. که اشتباهاتی هم کرد. ولی هیچ وقت در برابر خواسته های ملت ایران کوتاه نیومد. من با صحبت های شما در سازمان ملل موافقم. ولی با گفتگو با آمریکا، آن هم در این فشار ها و تحریم های ظالمانه ی غرب علیه ملت ایران موافق نیستیم.
  

بعضی افراد متاسفانه حتی معنای عزت رو نمی فهمند ! و رابطه با آمریکا و غرب رو نوعی رسیدن به عزت می دونند! یه نفر هست در اوج سرمایه دار بودن نوکر یک سرمایه دار بزرگ تر و کله گنده تر از خودشه. معنای عزت اینه که اگه یه نفر در اوج فقر هم که باشه هیچ وقت نوکر و بنده ی هیچ کس جز خدا نباشه.  شما واقعا فکر میکنی ما با مذاکره با این آمریکای خبیث می تونیم به نتیجه برسیم؟ آقای محمد خاتمی رئیس جمهور سابق هم در مورد موضع هسته ای همین فکر شما رو داشت! آخر چی شد؟ ایران از نظر اون ها شد محور شرارت! ما انقلاب کردیم ما 8 سال جنگ کردیم که کسی سرمون زور نباشه. حالا وقتی نه جنگ هست نه شاهی . بیایم به آمریکا بگیم غلط کردیم؟  کسی رو میشناختم که رفت جبهه ولی پول کرایه نداشت بده ، پول نداشت کفش بخره ولی با سختی رفت جبهه . آدم ها توی اوج فقر هم می تونن عزت داشته باشن. در زمان امام حسین مردم کوفه بهانه می آوردند و می گفتند که ما فقیریم ما زن و بچه داریم ما نون نداریم بخوریم الان 1400 ساله مردم دارن میگن ما اهل کوفه نیستیم. چقدر مردم کوفه تحقیر شدن ! ولی امام حسین فراموش نشد. و  بعد از این همه سال یادش رو گرامی داشتن. یزید مرد ، شمر مرد ولی اونی که زنده اس و فراموش نشده است امام حسین هست.  من وضع مالی خوبی ندارم فقط ده بار رفتم شرکت سایپا ولی بهم کار ندادند ولی هیچ وقت نگفتم مقصر دولت هست. هیچ وقت دولت قبلی و دولت های دیگر رو عامل بی پولی خودم نمیدونم. ولی نمیتونم تحمل بکنم که دیگران برای مملکت ما تصمیم بگیرند. دیگران برای ما تعیین تکلیف بکنن. من یک ایرانی مسلمانم. رئیس جمهور کشورم رو تعیین میکنم نماینده ی خودم رو در مجلس انتخاب میکنم. از جمهوری اسلامی حمایت میکنم چون جمهوری اسلامی آرمان و اعتقاد منه. امام خمینی (ره) فرمودند: آمریکا شیطان بزرگه حالا چطور میشه به شیطان بزرگ اعتماد کرد؟ آن هم وقتی که شیطان بزرگ شیطان بزرگ باقی بمانه و دست از رفتار های زشت و جنایت هاش برنداره!
حرف آخرم اینه که به جای اعتماد به آمریکا به ظرفیت های داخلی کشور اعتماد کنیم. اگر شعار اقتصاد مقاومتی را در عمل دنبال کنیم می تونیم مشکلات کشور رو با وجود همه ی این مشکلات حل کنیم. شعار اقتصاد مقاومتی به این معنای نیست که بنشینیم و سختی ها رو تحمل کنیم. بلکه به این معنیه که تلاش کنیم . سازندگی کنیم، بومی سازی کنیم، از نخبگان علمی حمایت کنیم. 
به امید پیروزی و موفقیت برای شما و تمام خدمتگذاران به ملت ایران.
نظرات 16 + ارسال نظر
محمدی دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:15 ب.ظ

به نظر شما اگه کودکان فلسطینی اینه صحنه خندیدنهای کری و ظریف را ببینند چه حالی پیدا می کنند.
روئسای کشورا ما انصاقا که خوب آبروی شهدا و انقلابییون را بردند.
ما تا به حال تو دنیا این قدر خوار نشده بودیم.

بنده خدا دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ب.ظ

لذت بردیم

هرکی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام
ماقرار نیست که جنایت های آمریکا رو فراموش کنیم
مگر ما زمانی شعار مرگ بر روسیه سر نمیدادیم؟
اما وقتی که آن ها خود را اصلاح کردند ما هم به این چیز ها پایان دادیم العان هم آمریکا با لحنی دیگر صحبت میکند و همان طور که دیدیم دشمن اصلی ما یعنی اسرائیل به حرف های احمدی نژاد واکنش نشان نمیداد آمریکا رابطه داشته باشیم آن ها به اسراعیل احتیاجی ندارند و آنرا رها میکنند واسراعیل بدون آمریکا هیچ قدرتی ندارد تعسیر این کار ها از شهار مرگ بر اسراعیل هم بیشتر است

شما اصلاً نمی دونی برای چی اون روز گفتی مرگ بر روسیه! آمریکا داشت ایران رو تحریم می کرد. آمریکا داشت ایران رو به حمله ی اتمی تهدید می کرد. از تروریست ها علیه ایران حمایت می کرد مردم منطقه رو می کشت . اون وقت شما داشتی می گفتی مرگ بر روسیه! روسیه یه زمانی شوری نامیده میشد به ما ظلم کرد که بعداً از هم پاشید.
اگه آمریکا هم مثل شوری دست از سر ایران بر داره دیگه کسی مرگ بر آمریکا نمیگه ! ولی مگه برداشته؟
اینکه آمریکا سوریه رو به جنگ تهدید کرد این یعنی با لحن دیگه ای صحبت میکنه؟ وقتی گفت میخوایم به سوریه حمله کنیم تا دیگران (ایران) که دنبال سلاح هسته ای هستند درس بگیرند! این لحن بهتری هست؟ اینکه ایران رو بدتر از همه تحریم میکنه این لحن بهتری هست؟ احمدی نژاد بحث هولوکاست رو مطرح کرد و غرب و رژیم صهیونیستی رو به چالش کشید! شما از کجا میدونی که آمریکا رژیم صهیونیستی رو رها میکنه؟ چطور به این نتیجه رسیدی؟ اینکه دو روز بعد برای نتانیاهو شیرین زبونی میکنه یعنی میخواد رژیم صهیونیستی رو بیخیالش بشه؟ اینکه به نتانیاهو میگه تحریم ها اثر کرد و ایران به پای میز مذاکره امد! این تحقیر کردن ایران نبود؟؟؟؟؟!!!!!!

[ بدون نام ] جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:43 ب.ظ

سلام
در خلا نبود رسانه احمدی نژادی
همت انقلابی آمد
لطفا با لینک سایت مارا یاری کنیدhttp://hemmatnews.ir/

مهدی سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ب.ظ

فقط دل آدم میسوزه اون همه خون دل خوردن دولت نهم ودهم برای انرژی هسته ای و به باد رفتن آن بخاطر رابطه با شیطان بزرگ .......درود بر حامیان عزیز دلم محمود احمدی نژاد

دولت کریمه شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 ب.ظ

سلام دوست عزیز این روزا دیدن این مطالب و نوشته ها بهمون آرامش میده هر چند گاهی به نظر می رسه آقای روحانی و امثالهم انقدر گرفتارن!!!! که وقت خوندن این مطالب رو ندارن! ای کاش دوستان به جای رابطه با امریکا به رابطه با خدا فکر می کردن!!!! ... متاسفانه گاهی فکر می کنم خیلی ها مسخ شدن... خدا عاقبت همه مارو به خیر کنه!

باشماق چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:00 ب.ظ

اصلا رابطه با امریکا به چه درد ما می خورد
یعنی ما همت گاندی را نداریم که هند را از استعمار هند نجات داد ما حاضر صد برابر الان سختی بکشیم تحریم ها هم بی اثر خواهد بود اگه همت ما بلند باشد
درسته تحریم دارو به ملت فشار می اورد اما نباید فراموش کنیم ما ابن سینا ها داریم که هنوز کتابش در کشور های اروپایی تدریس می شود
درست است بیماران سرطانی ما ممکن است به خاطر تحریم جانشون را از دست بدهند بدانند اگر چنین باشد اونها هم مانند شهیدان ما در پیش مردم و خدا ارزش خواهند داشت که به خاطر خدا از جانشون گذشتند
بشرط اینکه دست باند های اختاپوسی که در دولت نفوذ کرده اند کوتاه شود

من فکر میکنم من در طول انقلاب اون تلاشی که در زمینه های مختلف علمی از جمله پزشکی باید انجام میدادیم ندادیم. وگرنه تحریم های دارویی تقریبا هیچ اثری نداشت.

[ بدون نام ] دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ق.ظ

چرا آقای احمدی نزاد جواب آقای روحانی را نمیدهد شاید حق با آقای روحانی است الان پخش زنده سخنرانی روحانی در جمع کشاورزان از شبکه خبر پخش میشد و بدهی میلیاردی دولت گذشته را که به ارث رسیده را میگفت که با تشویق شدید حضار روبرو شد .
هرروز آمارهای بدهی های کلان دولت آقای احمدی نزاد از گوشه وکنار به گوش میرسد آیا واقعیت دارد ؟
پیشنهاد میدهم برای شفاف سازی مناظره ای بین روحانی و احمدی نزاد برگزار شود تا افکار عمومی روشن شود.

در مورد کشاورزی باید بگم این آقای روحانی هر روز برای خودش ادعا زیاد میکنه نمیتونه مشکل اقتصاد رو حل کنه و امیدش به آمریکاست برای اینکه نمیتونه داره دولت قبل رو خراب میکنه. با همین حرف هاش هم رای آورد. یکی از دوستان من در دوران احمدی نژاد میگفت چند هکتار زمین از طرف دولت بهش دادن که کشاورزی کنه . شما میتونی بری پرس و جو کنی.
بد نیست این مطلب رو هم بخونی:
پاسخ وزیر اقتصاد دولت دهم به ادعای خالی بودن خزانه - موجودی خزانه در انتهای دولت دهم 1623 میلیارد تومان/ بیش از 100 میلیارد دلار ذخیره ارزی داریم/ 100 میلیارد دلار ذخایر طلای کشور/حفظ دستاوردهای دولت قبل کار هر کسی نیست
2013/10/28, 09:36:53 ب.ظ | info@rajanews.com
در ستاد ویژه تدابیر اقتصادی طرحی را از سرگذراندیم که بر اساس آن میزان قابل توجهی کالاهای اساسی وارد کشور شد اما پس از آن مصوبه ستاد لغو شد. پیگیر این موضوع شده و دلیل لغو را جویا شدم که به من مطرح کردند فردی از دولت دهم چنین درخواستی را داشته است و به همین سبب مصوبه لغو شد اما این مصوبه مجددا احیا شد و برخی خریدها از امکان همان مصوبه در حال حاضر صورت
http://rajanews.com/Detail.asp?id=172165

این دو مطلب رو از این سایت بخون:
از سوی دیگر علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد کنونی نیز در واکنش به بحث رسانه ای بهمنی رئیس سابق بانک مرکزی و سیف رئیس فعلی بانک مرکزی بر سر خالی بودن یا نبودن خزانه بانک مرکزی، گفته است: منظور رئیس‌جمهور از خالی بودن خزانه، خزانه دولت بوده نه بانک مرکزی.

وزیر اقتصاد در مراسم معارفه مدیرعامل جدید بانک سپه درباره دعوای رسانه‌ای بهمنی و سیف درباره خزانه بانک مرکزی با بیان اینکه ۵۰ میلیارد دلار ذخیره ارزی وجود دارد و منظور رئیس‌جمهور از خالی بودن خزانه، خزانه دولت است،
http://www.fardanews.com/fa/news/297671/%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D9%86%D9%82%D8%B6-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%88%D9%86%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AE%D8%B1%D9%87-%DA%86%D9%82%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D9%88%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%85

تنها دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ

دوشنبه 6 آبان روز تولد دکتر احمدی نژاد مبارک

محمد دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ب.ظ

کجایی احمدی جون دلم برات تنگه کجا رفتی وقتی جای ت اونو میبینم میخوام خفش کنم

احساست رو درک میکنم

محب سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ق.ظ

احمدی نژاد آدمی خوبی بود!! بنده فردی هستم حزب الهی و از طرفداران دکتر..........
چندتا سئوال؟ چرا دکتر نامه رهبری برای عزل مشایی رو با تاخیر جواب داد.
چرا خانه نشینی؟
چرا این یکی دوسال آخر ریاست جمهوری در سفرهای استانی کمتر جمعیت به استقبال می اومد؟
خواهشا جواب بدید؟؟
هنوز احمدی نژاد رو دوست داریم....

شما فکر میکنی من نماینده ی آقای احمدی نژادم؟ منم مثل شما از طرفداران ایشون هستم. مطمئن باش اونقدری که شما روی رهبری تعصب داری و معصوم میدونیش من احمدی نژاد رو معصوم و دور از خطا نمیدونم. احمدی نژاد اشتباهاتی کرد ولی خیلی کار ها هم کرد که هیچ کدوم از روسای جمهور در طول تاریخ ایران نکردن.

عباس چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام
دوستان عزیز ، هوشیار باشید و با بصیرت، هر لحظه گوش به فرمان ولی فقیه باشید، ناراحت نباشید که دکتر نیست، 4 سال خیلی زود میگذره، خوشحالم که هنوز دلسوزان نظام هستند، باید متحد بود و یکپارچه، تا ولایت فقیه جز قانون اساسی باشد، تا مکتب امام حسین پابرجا باشد، تا ... اصلا ناراحت نباشید.
تا ولایت هست زندگی باید کرد.

گلابتون پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:08 ق.ظ

لطفا به این سایت بیاید و برای دکتر احمدی نژاد هواداری بزنید
به پست های ایم ادرس رحوع کنید
نگذارید دشمنانشون پیروز شن واسه تخریب
ممنون از همراهی :)
http://facenama.com/ghoroubeshab
http://facenama.com/view/post:171456601
http://facenama.com/view/post:163015093
هواداران دکتراحمدی نژاد نباید پراکنده باشیم باید همه یک جا جمع بشیم
به قولی یه دست صدا نداره و توی یه سایت اجتماعی که کاربران زیادی داره باید دور هم جمع بشیم تا بقیه رو هم همراه کنیم
بازم ممنون :)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ب.ظ

به نظر ما مردم ایران زمانی مذاکره با آمریکا قبول هستش که به صورت رسمی از کشور ایران و بخصوص شهدا و جانبازان عزیز معذرت خواهی کند.بعد ازاون باید حق ایران به صورت کامل رعایت بشه

M جمعه 23 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:48 ب.ظ

برام جالبه تو تظاهرات میگیم مرگ بر آمریکا در صورتی که رئیس جمهور مملکت ما با آمریکا رابطه داره !!!؟؟؟

وحید شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ق.ظ

احمدی نژاد مرد واقعی بود آمریکارو به ذلت کشوند اما الان فقط باج میدن متاسفم به خاطر این دولت که فقط شعار میده و دروغ میگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد