یک سوال از طرفداران حسن روحانی

من یه سوالی رو از طرفداران روحانی دارم که میخوام جواب بدن:

چرا این اصلاح طلبان که در سال 88 گفتن در انتخابات تقلب شده و انتخابات آزاد در ایران برگزار نمیشه بازم چند تا کاندید برای انتخابات معرفی کردند؟یعنی این دروغ نیست!!!!!!!!!! شمایی که احمدی نژاد رو به دروغگویی متهم کردید آیا این شما نیستید که دروغگوی واقعی هستید؟ اگر واقعاً به تقلب در انتخابات اعتقاد داشتید حتی به یه درصد هم که شده بود می گفتید شاید در انتخابات تقلب بشه و دیگه شرکت نمی کردید.امروز به خاطر رای ، مشکل تورم رو مطرح کردید پاچه خواری رهبری و مردم رو کردید. حاضر شدید جلوی میکروفون ها بایستید و قبول کنید که به نتایج انتخابات احترام میذارید. و خیلی کارها. این عجیب نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 16 + ارسال نظر
نفس سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ق.ظ

سلام من تازه وبلاک شما رو دیدم بدون شک سخت کوش ترین رییس جمهور ایران دکتر احمدی نزاده و از ته قلبم دوستش دارم کاش این یه سال و نیم آخر کرونی زیاد نمیشد به هر حال من ایمان بهش دارم،ضمنا کاش میشد کزینه ارسال به دوستان رو واسه مطالبتون بزارین تا واسه بقیه بشه فرستاد

وطن پرست سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:22 ب.ظ

احسنت به نویسنده ی وبلاگ

yaser سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ب.ظ

من تمام حرفاتو میفهمم دوست عزیز جامعه ی ما در این 8 سال خالی از مشکلات نبود اما دلمون به مردی گرم بود که دلش برای مردم میسوزه،با تمام فشار های داخلی و خارجی که روش بود روی آرمانهاش ایستاد و کشور رو به ÷یشرفت قدم گذاشت،من که به داشتن چنین رئیس جمهوری افتخار میکنم ،و براش آرزوی سلامت.

دولت کریمه پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.dolatekarime.persianblog.ir

سلام هنوز حامی دکتر هستی؟ دمت گرم بابا معلومه که گول پروپوگاندای رسانه ای و برخی گروه های نا آگاه و یا آگاه بد اخلاق ... رو نخوردی! به روزم مایل به تبادل لین بودی خبرم کن...یا علی

آیدا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:57 ب.ظ

آفرین به نویسنده وبلاگ زنده باد احمدی نژاد

رضا جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ب.ظ

ساز و کار انتخاباتی ایران اجازه تقلب به مجریان نمیدهد .ادعای تقلب در انتخابات خود فریبی بزرگی بود که برای توجیه شکست در انتخابات توسط عده ای خیره سر مطرح شد .در ضمن ما هواداران دکتر روحانی هیچ نسبتی با فتنه گران 88 نداریم و ادعای وابستگی روحانی به فتنه گران را جفا به رییس جمهور کشور میدانیم .

خب پس چرا آقای روحانی چند تا از کسانی را که در فتنه دست داشتند رو به عنوان وزیر و معاون انتخاب کرد!!!!!!!!!!!!!

شیلا یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ق.ظ

بلاخره این 4 سال روحانی هم تموم می شه .

علی جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ http://balharud

باسلام.باتشکرازشماکه به هرطریق ممکن سعی درحمایت ازفرزنداصیل ایران یعنی دکتراحمدی نژاد دارید.درودخدایی واذری براحمدی نژادباد.

masoud جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ب.ظ

ina be esme etedal mikhan dobare eslah talabaro biaran sare kar, dobare chapidana shoroo mishe, az shoma mamnoon k in webo doros kardin

مهدی سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 ب.ظ

آفرین برطرفداران حق وحقیقت وکور شن اوچشمایی که حقیقت رو میبینن مثل روز روشن ولی چشماشون میبندن الغوث یا صاحب الزمان کشورت رودریاب

واقعی دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ب.ظ

آدم وقتی صدای شما هارو میشنفه مثل غنچه میشکفه .شما بابصیرت ها مثل بهارین .
دعا میکنم برات که انشاء الله امام زمان کمکت کنه . دعاکن برام .
آقای ما ،امام ما ،امام خامنه ای خیلی مظلومه که باید بین یک مشت آدم (!) سبک مغز وخرفت ،تک وتنها جامعه رو رهبری کنه >علی یارت .دلم باتوئه زبانم باتوئه عملم با توئه

مجید پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ق.ظ

این سوال من از طرفداران دکتر روحانیه:چرا دکتر روحانی به قول های انتخاباتی خودش عمل نکرد؟ایشون گفته بودن قصد دارن در کنار یارانه یک یارانه کالایی هم بدن حالا چرا میخوان همین یارانه رو هم قطع کنن؟مگر ایشون نگفتن ارزش پول ایران در دوره جمهور اسبق به خاطر گران شدن دلار پایین اومده پس چرا اعلام گردن دلار نباید از 2900تومان پایین تر بیاد؟

من فکر می کنم ایشون تمام امیدشون به رابطه با غرب هست. چون هیچ تلاشی برای حل مشکلات کشور نمی کنن. این سیاستی هست که آقای خاتمی هم داشت. و ایران رو بیش از پیش به غرب وابسته کرد.

سعید شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ب.ظ

ممنون از وبلاگت احمدی نژاد عشق من بود خیلی مررررررررررررررررررد بود خیلی / موفق باشی داداشم

محمد دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:10 ب.ظ

به امید دیداردکتر در انتخابات 96

دانشجو دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ

واقعا احمدی نژاد هرکی هم بو مردمی بود و بس
هرجا باشن صحیح و سالم باشن..
ایشاله دوباره برگرده

محمد شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:44 ب.ظ

عالی بود..... احسنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد