مقایسه ی صفحه ی ویکی پدیای روحانی و جلیلی

دیروز داشتم توی گوگل در مورد دو تا از شخصیت های سیاسی یعنی آقای حسن روحانی و آقای سعید جلیلی جستجو میکردم که به یه نکته ی عجیب رسیدم! البته زیاد هم برام عجیب نبود چون نمونه ای از این رفتار ها رو قبلاً هم دیده بودم. 

این صفحه ی مربوط به آقای جلیلی: 

http://fa.wikipedia.org/wiki/سعید_جلیلی


و این هم صفحه ی مربوط به آقای روحانی:

http://fa.wikipedia.org/wiki/حسن_روحانی

1) در صفحه ی مربوط به روحانی اصلاً عنوانی مربوط به انتقاد از عملکرد روحانی وجود نداره ولی در صفحه ی مربوط به جلیلی چنین چیزی هست.


2) در صفحه ی مربوط به جلیلی ، آقای جلیلی رو مستقیم متهم کرده و اینکه ایران و پنج بعلاوه ی یک نتونستن به راه حل مشترکی دست پیدا کنن. عاملش رو جلیلی دانسته!!!!!! و سخنان آقای ولایتی رو سندی بر این ادعا خوانده!


3) در صفحه ی مربوط به روحانی تا تونسته از روحانی تعریف و تمجید کرده و به روی خودش هم نیاورده که روحانی و خاتمی عامل بسته شده نیروگاه هسته ای بودند! و نهایتش گفته از آقای روحانی انتقادات فراوانی شد!!!!!!!!!!!! خنده دار اینجاست که نوشته" ایران توانست چرخه سوخت خود را تکمیل کرده و پیشرفت‌های قابل توجهی بکند"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مثل اینکه یادشون رفته ایران در دوره ی آقای احمدی نژاد بود که به سوخت هسته ای و حتی انرژی هسته ای دست پیدا کند. اگه رهبری در آن زمان نبود نیروگاه هسته ای تا آخر دوره ی خاتمی همچنان بسته می ماند . رهبری فرمودند که نیروگاه هسته ای در این دوره بسته شد و در این دوره هم باید باز بشه.

این تهمت ها و این رفتارهای سایت ویکی پدیا چندان عجیب هم نیست. چون در مورد آقای احمدی نژاد هم این تهمت ها و این سیاه نمایی ها گفته شده بود که برای همین هم بود که صفحه ی مربوط به آقای احمدی نژاد فی لیتر شد.

در سال 88 هم من به یاد دارم که اگر در گوگل می نوشتی تورم در دولت احمدی نژاد ، مطالبی می امد مبنی بر اینکه تورم در این دولت 25 در هست در صورتی که در دوره ی اول احمدی نژاد تورم 15 درصد بود.

یادم هست این آقای موسوی و رضایی به آقای احمدی نژاد می گفتن وزیر اقتصاد شما و رئیس کل بانک مرکزی می گویند نرخ تورم 25 درصد است ولی شما میگویی که 15 درصد است. فردای همان روز وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی اعلام کردن نرخ تورم 15 درصد است.

تورم حتی به پایین تر از این هم رسید :

http://www.asriran.com/fa/news/142265/صندوق-بین%20المللی-پول-رشد-اقتصادی-ایران-1.6-،-تورم-8-درصد

http://www.asriran.com/fa/news/129504/بهمنی-نرخ-تورم-به-9.1-درصد-کاهش-یافت

من قبول دارم که تورم الان بالاست . ولی حرف اصلی من اینه که اگر تورم کلاً هم از بین بره باز هم این آقایان با سیاست مقاومت در قبال زورگویی های غرب موافق نیستند. و میخوان حرف خودشون رو به کرسی بنشانند. و تا می تونن تهمت میزنن ، دروغ میگن کسی رو متهم به دروغگویی میکنند تا خودشون رو به قدرت برسونن.

نظرات 3 + ارسال نظر
ali جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:18 ب.ظ

خب اره دیگه داداش صفشو طرفداراش می نویسن از غلطاشونم معلومه

هرکی سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:09 ب.ظ

باز بودن نیروگاه هسته ای الآن باعث پیشرفت علم هست اما دولت
باید بایک سیاست درستش میکرد
تا فشار روی مردم نباشه

این همه دولت ها سیاست به خرج دادن به کجا رسیدن؟ غرب پیشرفت ما رو نمیخواد و اینا بهانه است . کی میخواید اینو بفهمید؟

من چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ب.ظ

مرگ برامریکا
خدا کارگزاران این دولت را هدایت کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد