یک سوال از طرفداران حسن روحانی

من یه سوالی رو از طرفداران روحانی دارم که میخوام جواب بدن:

چرا این اصلاح طلبان که در سال 88 گفتن در انتخابات تقلب شده و انتخابات آزاد در ایران برگزار نمیشه بازم چند تا کاندید برای انتخابات معرفی کردند؟یعنی این دروغ نیست!!!!!!!!!! شمایی که احمدی نژاد رو به دروغگویی متهم کردید آیا این شما نیستید که دروغگوی واقعی هستید؟ اگر واقعاً به تقلب در انتخابات اعتقاد داشتید حتی به یه درصد هم که شده بود می گفتید شاید در انتخابات تقلب بشه و دیگه شرکت نمی کردید.امروز به خاطر رای ، مشکل تورم رو مطرح کردید پاچه خواری رهبری و مردم رو کردید. حاضر شدید جلوی میکروفون ها بایستید و قبول کنید که به نتایج انتخابات احترام میذارید. و خیلی کارها. این عجیب نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مقایسه ی صفحه ی ویکی پدیای روحانی و جلیلی

دیروز داشتم توی گوگل در مورد دو تا از شخصیت های سیاسی یعنی آقای حسن روحانی و آقای سعید جلیلی جستجو میکردم که به یه نکته ی عجیب رسیدم! البته زیاد هم برام عجیب نبود چون نمونه ای از این رفتار ها رو قبلاً هم دیده بودم. 

این صفحه ی مربوط به آقای جلیلی: 

http://fa.wikipedia.org/wiki/سعید_جلیلی


و این هم صفحه ی مربوط به آقای روحانی:

http://fa.wikipedia.org/wiki/حسن_روحانی

1) در صفحه ی مربوط به روحانی اصلاً عنوانی مربوط به انتقاد از عملکرد روحانی وجود نداره ولی در صفحه ی مربوط به جلیلی چنین چیزی هست.


2) در صفحه ی مربوط به جلیلی ، آقای جلیلی رو مستقیم متهم کرده و اینکه ایران و پنج بعلاوه ی یک نتونستن به راه حل مشترکی دست پیدا کنن. عاملش رو جلیلی دانسته!!!!!! و سخنان آقای ولایتی رو سندی بر این ادعا خوانده!


3) در صفحه ی مربوط به روحانی تا تونسته از روحانی تعریف و تمجید کرده و به روی خودش هم نیاورده که روحانی و خاتمی عامل بسته شده نیروگاه هسته ای بودند! و نهایتش گفته از آقای روحانی انتقادات فراوانی شد!!!!!!!!!!!! خنده دار اینجاست که نوشته" ایران توانست چرخه سوخت خود را تکمیل کرده و پیشرفت‌های قابل توجهی بکند"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مثل اینکه یادشون رفته ایران در دوره ی آقای احمدی نژاد بود که به سوخت هسته ای و حتی انرژی هسته ای دست پیدا کند. اگه رهبری در آن زمان نبود نیروگاه هسته ای تا آخر دوره ی خاتمی همچنان بسته می ماند . رهبری فرمودند که نیروگاه هسته ای در این دوره بسته شد و در این دوره هم باید باز بشه.

این تهمت ها و این رفتارهای سایت ویکی پدیا چندان عجیب هم نیست. چون در مورد آقای احمدی نژاد هم این تهمت ها و این سیاه نمایی ها گفته شده بود که برای همین هم بود که صفحه ی مربوط به آقای احمدی نژاد فی لیتر شد.

در سال 88 هم من به یاد دارم که اگر در گوگل می نوشتی تورم در دولت احمدی نژاد ، مطالبی می امد مبنی بر اینکه تورم در این دولت 25 در هست در صورتی که در دوره ی اول احمدی نژاد تورم 15 درصد بود.

یادم هست این آقای موسوی و رضایی به آقای احمدی نژاد می گفتن وزیر اقتصاد شما و رئیس کل بانک مرکزی می گویند نرخ تورم 25 درصد است ولی شما میگویی که 15 درصد است. فردای همان روز وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی اعلام کردن نرخ تورم 15 درصد است.

تورم حتی به پایین تر از این هم رسید :

http://www.asriran.com/fa/news/142265/صندوق-بین%20المللی-پول-رشد-اقتصادی-ایران-1.6-،-تورم-8-درصد

http://www.asriran.com/fa/news/129504/بهمنی-نرخ-تورم-به-9.1-درصد-کاهش-یافت

من قبول دارم که تورم الان بالاست . ولی حرف اصلی من اینه که اگر تورم کلاً هم از بین بره باز هم این آقایان با سیاست مقاومت در قبال زورگویی های غرب موافق نیستند. و میخوان حرف خودشون رو به کرسی بنشانند. و تا می تونن تهمت میزنن ، دروغ میگن کسی رو متهم به دروغگویی میکنند تا خودشون رو به قدرت برسونن.

در جواب عارف و روحانی

وقتی دولت اصلاح طلبان شروع به کار کرد به گفته ی خود وزیر برنامه ریزی دولت خاتمی ، اون ها هیچ برنامه ای برای شروع به کار نداشتن این نشان میدهد اون ها دنبال خدمت به مردم نبودن اون ها دنبال رسیدن به قدرت بودن. شرکت کفش ملی که این آقای روحانی میگن درآمد خوبی داشت و .. در زمان آقای خاتمی ورشکست کرد. خیلی از شرکت های بزرگ کشور ورشکست کردن .این آقایون اصغر فرهادی و شجریان واقعاً جزء افتخارات هستند؟ یعنی کس دیگه ای نبود؟ که اینا جزء افتخاراتن؟ این هم نمونه ای از تصاویر این وطن فروش که به خبرگزاری بی بی سی رفته و با دخترش با این وضع عکس گرفته . و این آقایان برای همچین آدم ، وطن فروشی که اعتقادات خودش رو به این راحتی زیر پا میذاره ارزش قائل میشن. حقم دارن وقتی این آقای عارف در سال 88 بی قانونی های موسوی رو میدید و سکوت میکرد دیگه چه توقعی باید داشته باشیم که از همچین آدم هایی حمایت نکنه؟ اگه برای قانون مملکت ارزش قائل بودید اینقدر از فتنه گران حمایت نمی کردید و اون ها را به احترام به قانون دعوت میکردید. دیروز توی مستندی در مورد اقای عارف دیدم که این آقا و خانومش دارن مدام دنبال داروخانه میگردن دارو پیدا کنن! طوری میخوان فضای جامعه رو نشون بدن انگار توی دوره ی خاتمی سه سوته میشد دارویی که امروز نایاب شده رو پیدا کرد! سوال اینجاست که توی دوره ی خاتمی چند درصد این دارو ها ایرانی و بومی بود و حالا چقدر بومی شده؟ من نمیگم توی کشور هیچ مشکلی نیست ولی این آقایان که در دوره ی خودشون نتونستن درست عمل بکنن آیا در این تورم با این تحریم ها می تونن مشکلات کشور رو حل کنن؟ تازه من همه ی این مستند رو ندیدم آخراش رو دیدم. و یاد مستند موسوی افتادم که یه فرد معتاد رو آورده بود توی اتوبوس که وضع جامعه رو بد نشون بده. اینا همیشه عادت دارن با دروغ پردازی و سیاه نمایی به هدفشون برسن. آقای عارف از اسکار اصغر فرهادی گفت! بهتره بگم از موفقیت این آقا در ساخت فیلم ضد ایرانی گفت. سوال اینجاست که چرا این فیلم بر عکس این همه فیلم ایرانی مورد توجه رسانه های بیگانه و سیاستمداران بیگانه قرار گرفت؟ تا جایی که این فیلم حتی در سرزمین های اشغالی فلسطین هم مورد توجه صهیونیست ها قرار گرفت. واقعاً این آقایان دلسوز این مملکتن؟؟؟!!!!!!!!!!!!! حرف زیاده ولی نمیخواستم مطالبم طولانی بشه . من به عنوان فردی از این جامعه نظرم رو دادم دیگه تصمیم گیریش با خودتونه.