خدمات

هر روز خدا توی سایت ها و جاهای دیگه نگاه می کنم می بینم عده ای دنبال این هستن که بی دلیل از آقای احمدی نژاد انتقاد کنند. درست مثل آدم های عقده ای. یکی نیست به اینا بگه ، شما فکر کن احمدی نژاد بده. مگه ما توی دوره های قبل مثل دوره ی خاتمی و هاشمی و موسوی مسکن مهر و یا وام ازدواج تا این اندازه رو داشتیم؟ خواهشاً نگید که مسکن مهری در کار نیست اگه خواستید این فیلم هایی رو که از مسکن مهر گرفتم میارم میذارم روی وبلاگم . اگه مسکن مهر رو هم نمی خواید مشکلی نیست برید پول بدید زمین بخرید و بعد بسازید ببینید آیا مسکن مهر صرف می کنه یا خونه ای که شما ساختید یا حتی خریدید؟ خیلی از افراد رو میشناسم که وام ازدواج گرفتن . یکیش همین دوست خودم . شما هم از هر کی می خوای برو بپرس. آهای آدمی که همه اش دوره ی خاتمی رو به رخ میکشید ، آخه این خاتمی روباه چه کاری برای این مملکت کرد؟ تو یکی از خدماتی که این روباه کرد رو بگو من این وبلاگ رو کلاً حذف می کنم. ما توی دوره ی خاتمی ماهوره داشتیم؟ انرژی هسته ای ما هم داشت نابود میشد. کی میگه تورم نبود ؟ اگه احمدی نژاد آمار تورم رو از خودش در میاره لابد خاتمی هم از خودش درآورده؟؟؟!!! لعنت به این سایت عصر ایران دروغگو. دوستم می گفت توی دوره ی خاتمی ، خاتمی امد فقط توی اهواز وعده داد ولی احمدی نژاد که امد کلی برای اینجا کار انجام داد. چرا اینا رو نمیگید؟؟!! خاتمی هر جا میره بهش میگن منافق ولی احمدی نژاد هر جا میره طرفداراش فراونن و ازش استقبال می کنن. برید بپرسید وقتی امد خوزستان چه استقبال گرمی ازش شد. ولی وقتی خاتمی رفت یزد بهش گفتن منافق.

من نمی گم توی این مملکت فقر و بدبختی نیست ولی میگم هر چی هست از دوره های قبلی بهتره.

 والسلام

نظرات 4 + ارسال نظر
آرزو چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ق.ظ

احسنت.آفرین.عاشقتممممممممم.(به چشم برادر یا!)
ولی خدایش حقیقته! من نمیدونم مملکت ما چرا انقدر بی چشم و رو هستن!
اکثر منتقدای امروز جقله هستن! اون اقلیتشونم که بزرگن مثلاً، صرفاً بخاطر اینکه خودشونو با اونور آبیآ هم صدا کنن اینارو میگن! والله احمدی نژاد بده!( که نیست) خب چرا شخصیت ایرانیتو میبری زیر سوالو زنگ میزنی بی بی سی و مملکتتو واسه 2تا دونه احسنت و آفرین اون بی همه چیزا میبری زیر تیغ!!!!!
بابا بی ش... ور تو مثلاً ایرانی هستی! اوباما خره کیههههه!
آزادی به چه قیمتی! اگه مردم اون آزادی که شما الان میخاینو میخاستن که 8 سال نمیجنگیدن تا اون همه آدم بمیرن!
بابا یکم عقل داشته باشین و چشم واسه دیدن بد و خوب!!!!

alireza جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.rasekhoon.net/weblog/ahmadynejad/index.aspx

بسیار موافقم

فاطمه شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:11 ب.ظ http://kolbeyehman.blogfa.com

سلام دوست عزیز.واقعا ممنونم از مطالب مفیدت.من وب شمارو لینک کردم چون خیلی خوشم اومد از شجاعتت.من قصد داشتم متن مناظره موسوی و دکتر احمدی نژاد رو توی وبلاگم بذارم.احتمالا باعث چالش می شه.فقط چون موقع مناظره چند دقیقه آخر اختصاص داشت به موسوی و دکتر نتونستن از خودشون دفاع کنن دوست دارم کمکم کنی و از نظراتت بی بهره نباشم.خیلی خوب تحلیل می کنی .البته چون وبلاگ من زیادبازدید کننده نداره دوست دارم دوستانه به شما پیشنهاد بدم که این متن رو توی وبلاگتون بذار و با نظرات خودت تحلیلش کن .حس می کنم شما موفق تر می شی

متشکرم. معتقدم اگه آدم عاقل باشه و متعصب نباشه. و با معرفت باشه خودش واقعیت رو میتونه تشخیص بده. ولی اگه جوگیر باشه و فکر نکنه یا تعصب داشته باشه به قول قرآن مثل گوسفند می مونه که فقط یه سری صدا رو میشنوه ولی هیچ وقت به صحت موضوع درست و حسابی فکر نمیکنه.

مهدی جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:20 ب.ظ

دوست دارم خفن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد